jeudi 25 février 2016
No 119.Pourquoi péchons-nous? (Fr/ Cr)
La cause principale du péché est notre origine dans le péché (Genèse 3; Psaume 51.5) mais cela ne nous encourage pas à pécher puisque l'enfant de Dieu ne pratique pas le péché (1 Jean 3.9).
Nous continuons à pécher même après le salut. Voici 10 raisons.
1. Nous desobéissons aux commandements de Dieu malgré nos connaissances de la vérité. (Jean 14.15)
2. Nous sommes ignorants de la parole de Dieu à cause d'un manque d'intérêt dans son apprentissage ou dans son application (Psaumes 119.11).
3. Nous croyons que Dieu nous pardonnera après, au lieu de croire qu'il peut nous aider à ne pas tomber dans la tentation (1 Jean 1.8-9; 1 Co 10.13).
4. Nous pensons que tel péché est moins grave qu'un autre et qu'en le faisant, Dieu ne s'en rendra pas compte. (Actes 5.1-5)
5. Nous ne croyons pas dans la justice de Dieu. Au lieu d'attendre son jugement, nous préférons de nous venger (Jacques 1.20)
6. Nous voulons plaire à l'homme plutôt qu'à Dieu. Cela nous pousse à violer les lois de Dieu pour satisfaire autrui quoique nous sachions que c'est mauvais. (Actes 4.19-20)
7. Nous croyons souvent que nous sommes forts dans certaines circonstances alors que nous devrions nous en fuir. Devant la tentation, il faut abandonner l'attitude de David pour adopter celle de Joseph.(1 Co 6.18; Jacques 4.7)
8. Nous croyons que Dieu nous comprendra surtout si nous avons raison ou nous sommes privilégiés dans notre assemblée mais Dieu ne fait acception de personne.(Actes 10.34)
9. Nous adoptons des excuses qui deviennent des principes pour nous permettre de pécher. On dit souvent que le chrétien n'est pas un ange sous prétexte d'excuser sa faute. (1 Jean 2.1)
10. Nous comptons sur notre force alors que nous sommes faibles quand nous croyons que nous pouvons profiter de notre spiritualité pour affronter le danger. (2 Co 12.10)
Dieu nous connaît plus que nous-mêmes car c'est lui qui nous a créés. Il juge nos pensées avant même que nous commetons l'acte.
Bon mercredi!
Jérôme Dorsonne Emerson
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Meditasyon chak jou
No 119. Mèkredi 24 fevriye 2016
Poukisa nou fè peche?
Koz prensipal peche a se paske n soti nan peche (Jenèz 3; Som 51.5) men sa pa ankouraje nou fè peche paske pitit Bondye pa dwe pratike peche (1 Jan 3.9)
Nou kontinye ap fè peche menm lè n fin sove. Men 10 rezon ki fè sa.
1. Nou dezobeyi ak kòmandman Bondye yo malgre nou konnen verite a. (Jan 14.15)
2. Nou inyoran nan pawòl Bondye a akoz enterè nou pa genyen nan aprann li ak aplike l. (Som 119.1
3. Nou kwè ke Bondye ap padone peche n yo aprè, olye n kwè li ka ede nou pou n pa tonbe nan tantasyon (1 Jan 1.8-9; 1 Korent 10.13)
4.Nou panse ke gen peche ki mwens grav ke yon lòt, epi lè nou fè l, Bondye pap rann li kont de sa(Travay 5.1-5).
5. Nou pa kwè nan jistis Bondye. Olye nou tann jijman li, nou prefere tire revanj. (Jak 1.20)
6. Nou vle fè lòm plezi nan plas Bondye. Sa pouse n vyole lwa Bondye pou satisfè lòt moun malgre n konnen sa pa bon. (Travay 4.19-20)
7. Nou kwè souvan ke nou fò nan kèk sikonstans alòske nou ta dwe kouri pou yo. Devan tantasyon, fòk ou kite konpòtman David la pou n pran pa Jozèf la (1 Korent 6.18; Jak 4.7)
8. Nou kwè ke Bondye ap konprann nou sitou lè n gen rezon oubyen nou gen avantaj nan asanble nou an men Bondye pa konn gade moun sou figi. (Travay 10.34)
9. Nou adopte yon bann eskiz ki tounen prensip pou pèmèt nou peche. Yo souvan di kretyen pa zanj pou ka eskize yon fot. (1 Jan 2.1)
10. Nou konte sou fòs nou alòske nou fèb lè nou kwè nou ka pwofite ezpirityalite nou pou n kanpe devan danje. (2 Korent 12.10)
Bondye konnen nou plis pase nou paske se li ki te kreye nou. Li jije panse nou avan menm nou aji.
Pase yon bon mèkredi
Jérôme Dorsonne Emerson
(Forum Nuptial: Samedi 27 février 2016. Dabalor, Liancourt, 3h-5hpm)
mardi 23 février 2016
Pourquoi la femme ne sera jamais égale à l'homme?(Fr/Cr)
Méditation du jour, No 118
L'homme n'est pas un créateur, mais une créature comme la femme. Si la femme se sent inférieure par rapport à l'homme, l'homme n'est pas responsable mais Dieu, le créateur.
Voici donc 6 raisons bibliques pour lesquelles ce rêve ne sera jamais réalisé.
1. Dieu a créé l'homme avant la femme (Gen 2.18;1 Tim 2.13).
2. La femme a été prise de l'homme (Gen 2.23;1 Co 11.8 ).
3. La femme a été créée à cause de l'homme (Genèse 2.18;1 Co 11.9)
4. L'homme est le chef de la femme (1 Co 11.3, Ephé 5.23).
5. La domination de l'homme sur la femme, comme la douleur dans l'enfantement, est la conséquence de la désobéissance de la femme (Gen 3.16;1 Tim 2.12).
6. Du point de vue anatomique, la femme est différente de l'homme malgré le transsexualisme et le bisexualité (Gen 2.24; Deut 22.5)
Cependant, il y a deux choses que l'homme ne doit jamais oublier.
Primo, la Bible reconnaît que l'homme n'existe pas sans la femme (1 Co 11.11-12). Secundo, être chef de la femme c'est l'aimer comme Christ a aimé l'Église jusqu'à donner sa vie pour elle et non la maltraiter(Ephé 5.25), car il n'existe aucun verset dans la Bible où Dieu, Jésus, les prophètes ou les apôtres ordonnent à l'homme de maltraiter la femme.
Bonne méditation!
Jérôme Dorsonne Emerson
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Meditasyon chak jou
No 118. Madi 23 fevriye 2016
Poukisa fanm p ap janm egal ak gason?
Gason pa yon kreyatè, men yon kreyati tankou fanm nan. Si fanm nan santi li enferyè parapò ak gason an, gason an pa responsab men Bondye ki se kreyatè lòm ak fanm nan.
Ebyen men 6 rezon biblik ki fè rèv sa a p ap janm reyalize.
1. Bondye te kreye gason an avan fanm nan (Jenèz 2.18; 1 Timote 2.13)
2. Fanm nan te soti nan gason an (Jenèz 2.23; 1 Korent 11.8)
3. Fanm nan te kreye akoz gason an (1 Korent 11.3; Efezyen 5.23)
4. Gason an se chèf fanm nan (1 Korent 11.3; Efezyen 5.23)
5. Dominasyon gason an sou fanm nan menm jan ak doulè lè l’ap fè pitit la se konsekans dezobeyisans fanm nan (Jenèz 3.16)
6. Sou sa ki gen awè ak jan kò a fèt, fanm nan diferan de gason an malgre moun k ap chanje sèks ak gason oubyen fanm ki gen dezi pou gason oubyen fanm parèy li (Jenè 2.24; Detewonòm 22.5)
Sepandan, gen de bagay gason an pa dwe janm bliye.
Premyeman, Bib la rekonèt ke gason an pa egziste san fanm nan (1 Korent 11.11-12). Dezyèman, chèf fanm nan se renmen li tankou Jezi te renmen Legliz la jiskaske l te bay vi li pou li, se pa maltrete li (Efezyen 5.25), paske pa gen pyès vèsè nan Bib la kote Bondye, Jezi, pwofèt yo oubyen apot yo bay gason an lòd pou l maltrete fanm nan.
Byen medite!
Jérôme Jerome Dorsonne Emerson
L'homme n'est pas un créateur, mais une créature comme la femme. Si la femme se sent inférieure par rapport à l'homme, l'homme n'est pas responsable mais Dieu, le créateur.
Voici donc 6 raisons bibliques pour lesquelles ce rêve ne sera jamais réalisé.
1. Dieu a créé l'homme avant la femme (Gen 2.18;1 Tim 2.13).
2. La femme a été prise de l'homme (Gen 2.23;1 Co 11.8 ).
3. La femme a été créée à cause de l'homme (Genèse 2.18;1 Co 11.9)
4. L'homme est le chef de la femme (1 Co 11.3, Ephé 5.23).
5. La domination de l'homme sur la femme, comme la douleur dans l'enfantement, est la conséquence de la désobéissance de la femme (Gen 3.16;1 Tim 2.12).
6. Du point de vue anatomique, la femme est différente de l'homme malgré le transsexualisme et le bisexualité (Gen 2.24; Deut 22.5)
Cependant, il y a deux choses que l'homme ne doit jamais oublier.
Primo, la Bible reconnaît que l'homme n'existe pas sans la femme (1 Co 11.11-12). Secundo, être chef de la femme c'est l'aimer comme Christ a aimé l'Église jusqu'à donner sa vie pour elle et non la maltraiter(Ephé 5.25), car il n'existe aucun verset dans la Bible où Dieu, Jésus, les prophètes ou les apôtres ordonnent à l'homme de maltraiter la femme.
Bonne méditation!
Jérôme Dorsonne Emerson
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Meditasyon chak jou
No 118. Madi 23 fevriye 2016
Poukisa fanm p ap janm egal ak gason?
Gason pa yon kreyatè, men yon kreyati tankou fanm nan. Si fanm nan santi li enferyè parapò ak gason an, gason an pa responsab men Bondye ki se kreyatè lòm ak fanm nan.
Ebyen men 6 rezon biblik ki fè rèv sa a p ap janm reyalize.
1. Bondye te kreye gason an avan fanm nan (Jenèz 2.18; 1 Timote 2.13)
2. Fanm nan te soti nan gason an (Jenèz 2.23; 1 Korent 11.8)
3. Fanm nan te kreye akoz gason an (1 Korent 11.3; Efezyen 5.23)
4. Gason an se chèf fanm nan (1 Korent 11.3; Efezyen 5.23)
5. Dominasyon gason an sou fanm nan menm jan ak doulè lè l’ap fè pitit la se konsekans dezobeyisans fanm nan (Jenèz 3.16)
6. Sou sa ki gen awè ak jan kò a fèt, fanm nan diferan de gason an malgre moun k ap chanje sèks ak gason oubyen fanm ki gen dezi pou gason oubyen fanm parèy li (Jenè 2.24; Detewonòm 22.5)
Sepandan, gen de bagay gason an pa dwe janm bliye.
Premyeman, Bib la rekonèt ke gason an pa egziste san fanm nan (1 Korent 11.11-12). Dezyèman, chèf fanm nan se renmen li tankou Jezi te renmen Legliz la jiskaske l te bay vi li pou li, se pa maltrete li (Efezyen 5.25), paske pa gen pyès vèsè nan Bib la kote Bondye, Jezi, pwofèt yo oubyen apot yo bay gason an lòd pou l maltrete fanm nan.
Byen medite!
Jérôme Jerome Dorsonne Emerson
No 117. Lundi 22 février 2016: Comment le salut est-il personnel?(Fr/Cr)
Le salut est personnel, c'est une vérité mais comprenez-vous le vrai sens de l'adjectif "personnel"?
D'abord, il a le sens de "privé". L'objet en question, identifié, n'appartient à personne d'autre que soi. Ensuite, il peut avoir le sens de "secret". Personne d'autre ne sait l'objet qui vous appartient. Finalement, l'adjectif "personnel" peut signifier "quelque chose qui dépend d'une seule personne".
Ainsi, il y a trois tendances autour de la déclaration "le salut est personnel".
La première regroupe les gens qui croient que personne ne doit se mêler de leurs vies spirituelles. Ils sont sauvés peu importe leurs manières de vivre. Ils disent: "Le salut est éternel". Faux!
La deuxième tendance regroupe ceux qui ne vont presque pas à l'église mais qui croient qu'ils sont sauvés ou même qu'ils peuvent sauver avant un membre de l'église. Ils disent souvent:" C'est votre cœur qui vous sauvera". Faux.
Et la troisième tendance est divisée en deux parties. La première croit que le salut dépend de la foi de chacun en Jésus-Christ et la seconde croit que le salut dépend des œuvres de chacun au nom de Jésus-Christ. La première est vérifiée en Jean 3.16 mais la seconde est fausse puisque l'oeuvre de Jésus sur la croix est parfaite et suffisante pour pardonner tous les pécheurs.
Quelle tendance partagez-vous?
Bonne méditation et bon travail.
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Meditasyon chak jou
No 117. Lendi 22 fevriye 2016
Kòman sali a fè pèsonèl?
Sali a pèsonèl, se yon verite men èske ou konprann sans adjektif "pèsonèl" la?
Pou kòmanse, li gen sans "prive". Sa y ap pale de li a pa pou lòt moun. Epi li ka gen sans yon bagay ki "sekrè". Pyès moun pa konn sa ki pou a. Finalman, adjektif "pèsonèl" la ka gen sans "yon bagay ki depann de yon sèl moun".
Konsa, gen twa tandans sou deklarasyon "Sali a pèsonèl "
Premye tandans la gen moun ki kwè ke pèsonn pa gen dwa mele nan vi espirityèl yo. Yo sove kelkeswa jan y ap viv la. Moun sa yo di "Sove sove nèt". Se pa vre.
Nan dezyèm tandans la, ou jwenn moun ki pa prèske ale legliz men ki kwè ke yo ka sove avan yon moun ki manb legliz. Moun sa yo di:" Se kè w k ap sove w". Se pa vre.
Epi twazyèm tandans la divize nan de pati. Premye pati a kwè ke sali a depann de lafwa chak moun nan non Jezikri e dezyèm nan kwè ke chak moun dwe fè zèv nan non Jezi pou l sove. Premye a se vre daprè Jan 3.16 men dezyèm nan fo paske zèv Jezi te fè sou kwa a san defo e li sifi pou padone peche tout pechè.
Nan ki tandans ou kwè?
Byen medite e byen travay!
Jérôme Dorsonne Emerson
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dimanche 21 février 2016
No 116.La puissance et le sacrifice de Jésus-Christ (Fr/Cr)
(Vous êtes invité au Forum nuptial le samedi 27 février 2016 à l'École Dabalor, Liancourt, 3h-5hpm. Infos:3639-6642)
Si la repentance n'est pas une nécessité pour ceux qui ne croient pas en Jésus-Christ, le secours est une urgence.
Brousseau n'est pas un serviteur de Dieu. Il mène sa vie comme bon lui semble. Parlez lui du sacrifice de Jésus pour sauver son âme du péché, il vous comprendra mais il n'acceptera pas de se repentir.
Pourtant, ce même Brousseau croit que Jésus peut opérer un miracle en sa faveur, lui protéger contre ses ennemis et lui faire réussir dans tout ce qu'il entreprend dans la vie, sauf l'évangile.
Où a-t-il appris que Jésus peut faire ces choses? A l'église? Dans la bible? De la bouche des autres? Ou, a-t-il été témoin d'un miracle de Jésus? De tout ce qu'il a entendu et vu, il a cru en ce qui ne peut pas déranger son attitude dans le monde.
Comme Brousseau, beaucoup de nous croient dans la puissance de Jésus pour nous délivrer de nos problèmes mais pas dans son sacrifice sur la croix qui exige en retour le sacrifice de nos corps (Romains 12.1), non comme un échange mais comme une preuve de notre salut.
Que cette méditation soit un rappel pour chaque vrai chrétien et une mise en garde pour les faux.
Bon dimanche!
Jérôme Dorsonne Emerson
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Meditasyon chak jou
No 116. Dimanch 21 fevriye 2016
Pwisans ak sakrifis Jezikri a
(Ou envite nan Forum Nuptial la kap fèt samdi 27 fevriye nan lokal Dabalor a Lyankou, soti 3è pou rive 5è nan apremidi. Enfo:3639-6642.)
Si repantans la pa yon nesesite pou moun yo ki pa kwè nan Jezikri, mande sekou se yon ijans.
Brousseau pa yon sèvitè Bondye. Li mennen lavi li jan l vle. Pale l de sakrifis Jezi pou sove nanm li nan peche, l ap konprann ou men li pap aksepte repanti.
Poutan menm Brousseau sa a kwè ke Jezi ka fè yon mirak pou li, pwoteje l kont enmi l yo e fè l reyisi nan tout sa lap antreprann nan lavi l, sof levanjil.
Ki kote l te aprann ke Jezi ka fè tout bagay sa yo? Legliz? Nan Bib la oubyen nan bouch lòt moun? Oubyen, èske l te wè yon mirak Jezi? De tou sa li te tande ak wè, li kwè nan sa ki pap deranje fason l ap viv nan lemond.
Tankou Brousseau, anpil nan nou kwè nan pwisans Jezi pou delivre nou nan pwoblèm nou men se pa nan sakrifis li a sou lakwa ki egzije nou sakrifye kò nou tou (Romains 12.1), se pa pou remèt Jezi sa l te fè a, men se pou montre ke n sove tout bon.
Ke meditasyon sa tounen yon rapèl pou chak vrè kretyen e yon pinga pou tout fo kretyen.
Pase bon dimanch!
Jérôme Dorsonne Emerson
samedi 20 février 2016
No 115: Que faites-vous de votre temps? (Fr/Cr)
Le temps est de l'argent, gaspiller du temps, c'est gaspiller de l'argent. Voilà pourquoi beaucoup de gens n'ont pas de temps pour servir Dieu et évangéliser.
Pendant que vous utilisez votre temps, le temps de Dieu marche et ses prophéties s'accomplissent. Souvent, vous ne vous en rendez même pas compte des jours qui passent si vite.
Le temps, c'est la vie. Le temps, c'est le nombre de jours que vous avez à vivre sur cette terre. Le temps, c'est l'espace que Dieu a donné à chaque homme pour vivre avant de mourir.
Le jour et la nuit se manifestent exactement dans leurs temps. A chaque réveil, le temps se renouvelle afin que ceux qui ne l'ont pas eu dans les jours passés puissent profiter de la nouvelle journée pour en racheter, car les jours sont mauvais (Ephésiens 5.16).
Qu'avez-vous déjà fait durant cette journée avec votre temps ? Combien vous en reste-t-il? Réfléchissez mon ami parce que le temps ne fait que passer et demain n'est jamais certain.
Bonne fin de journée!
Jérôme Dorsonne Emerson
Meditasyon chak jou
No 115. Samdi 20 fevriye 2016
Kisa w fè ak tan ou?
Tan an se pou fè lajan, gaspiye tan se gapiye lajan. Men rezon ki fè anpil moun pa gen tan pou sèvi Bondye.
Pandan w ap itilize tan w, tan Bondye a ap mache e sa li te di yo ap rive. Anpil fwa, ou pa menm rann ou kont ke jou yo ap pase vit.
Tan se lavi. Tan se kantite jou ou gen pou w pase sou tè sa a. Tan se espas ke Bondye bay chak moun pou yo viv avan yo mouri.
Lajounen ak lannwit rive egzakteman nan tan yo. Chak lè w leve, tan an renouvle pou moun ki pa t genyen li nan jou pase yo pwofite de jounen tou nèf la pou yo ka fè sa ki byen paske jou n ap viv yo la a pa bon menm(Efezyen 5.16)
Kisa w gentan fè nan jounen sa a ak tan w lan? Konbyen tan w rete? Reflechi zanmim paske tan an se pase l ap pase, e ou pa konn si w ap wè demen.
Pase yon bon fen jounen!
Jérôme Dorsonne Emerson
vendredi 19 février 2016
Pourquoi la mort est-elle un passage obligé?
Méditation du jour, No 114
La vérité n'est pas ce que nous aimons ou ce que nous acceptons comme vrai sur la base de notre conception de la vie ou de notre religion. Votre origine ne vous trahira jamais. Vous êtes esclave de votre humanité et prisonnier de sa réalité.
Ainsi, ce n'est pas ce que vous pensez de la mort qui sera arrivé, quoique vous soyez libre de penser ce que vous voulez. Ce qui va vous arriver après la mort n'est pas conditionné par votre croyance. Que vous croyez en Jésus-Christ ou pas, vous mourrez et vous ne pourrez jamais éviter les conséquences de votre rébellion.
Etes-vous d'accord que la mort soit un passage obligé?...Si c'est un passage, il y a quelque chose après parce qu'un passage est un couloir, un chemin, un accès, une transition, une traversée. Passer, c'est aller d'un lieu à un autre.
Donc, la mort est un passage obligé qui mène au jugement. Si vous êtes immortel, vous ne serez jamais jugé parce que vous ne mourrez jamais. Si vous l'êtes, attendez-vous à cela mais autant que vous êtes vivant, vous pouvez l'éviter (Hebreux 9.27, Romains 6.23).
Bonne journée!
Jérôme Dorsonne Emerson
Créole
Meditasyon chak jou
No 114. Vandredi 19 fevriye 2016
Poukisa lanmò se yon pasaj oblije?
Verite a se pa sa nou renmen an oubyen sa nou dakò a daprè jan nou konprann lavi, oubyen daprè relijyon nou. Kote w soti p ap janm trayi w. Ou se esklav imanite w e ou se prizonye reyalite imanite sa.
Konsa, se pa sa w panse de lanmò a k ap rive, kwake ou lib pou w panse sa w vle. Sak pral rive w aprè lanmò pa depann de kwayans ou. Ke ou kwè nan Jezikri ou pa, w ap mouri e ou pap ka evite konsekans rebelyon ou.
Eske w pa dakò ke lanmò se yon pasaj oblije?...Si se yon pasaj, gen yon bagay aprè paske yon pasaj se yon koulwa, yon chemen, yon aksè, yon tranzisyon, yon travèse. Pase, se soti yon kote pou ale yon lòt kote.
Kidonk, lanmò se yon pasaj oblije ki mennen nan jijman. Si ou imòtèl, ou p ap janm jije paske ou p ap janm mouri. Si ou ka mouri, ou mèt tann jijman an men tout tan ou vivan, ou ka evite jijman sa. (Hébreux 9.27, Women 6.23)
Pase yon bon jounen!
Jérôme Dorsonne Emerson
La vérité n'est pas ce que nous aimons ou ce que nous acceptons comme vrai sur la base de notre conception de la vie ou de notre religion. Votre origine ne vous trahira jamais. Vous êtes esclave de votre humanité et prisonnier de sa réalité.
Ainsi, ce n'est pas ce que vous pensez de la mort qui sera arrivé, quoique vous soyez libre de penser ce que vous voulez. Ce qui va vous arriver après la mort n'est pas conditionné par votre croyance. Que vous croyez en Jésus-Christ ou pas, vous mourrez et vous ne pourrez jamais éviter les conséquences de votre rébellion.
Etes-vous d'accord que la mort soit un passage obligé?...Si c'est un passage, il y a quelque chose après parce qu'un passage est un couloir, un chemin, un accès, une transition, une traversée. Passer, c'est aller d'un lieu à un autre.
Donc, la mort est un passage obligé qui mène au jugement. Si vous êtes immortel, vous ne serez jamais jugé parce que vous ne mourrez jamais. Si vous l'êtes, attendez-vous à cela mais autant que vous êtes vivant, vous pouvez l'éviter (Hebreux 9.27, Romains 6.23).
Bonne journée!
Jérôme Dorsonne Emerson
Créole
Meditasyon chak jou
No 114. Vandredi 19 fevriye 2016
Poukisa lanmò se yon pasaj oblije?
Verite a se pa sa nou renmen an oubyen sa nou dakò a daprè jan nou konprann lavi, oubyen daprè relijyon nou. Kote w soti p ap janm trayi w. Ou se esklav imanite w e ou se prizonye reyalite imanite sa.
Konsa, se pa sa w panse de lanmò a k ap rive, kwake ou lib pou w panse sa w vle. Sak pral rive w aprè lanmò pa depann de kwayans ou. Ke ou kwè nan Jezikri ou pa, w ap mouri e ou pap ka evite konsekans rebelyon ou.
Eske w pa dakò ke lanmò se yon pasaj oblije?...Si se yon pasaj, gen yon bagay aprè paske yon pasaj se yon koulwa, yon chemen, yon aksè, yon tranzisyon, yon travèse. Pase, se soti yon kote pou ale yon lòt kote.
Kidonk, lanmò se yon pasaj oblije ki mennen nan jijman. Si ou imòtèl, ou p ap janm jije paske ou p ap janm mouri. Si ou ka mouri, ou mèt tann jijman an men tout tan ou vivan, ou ka evite jijman sa. (Hébreux 9.27, Women 6.23)
Pase yon bon jounen!
Jérôme Dorsonne Emerson
jeudi 18 février 2016
No 113. Est-ce qu’un homme riche peut être sauvé ?(Fr/Cr)
La conversation de Jésus avec le riche sur la condition d’héritage du royaume de Dieu fait cesser les croyances sur le salut par les œuvres et renforce la doctrine du salut par la grâce.(Luc 18.18-30) En effet, Jésus voulait-il dire qu’il était impossible à un homme riche d’être sauvé ? Absolument pas !
Le salut de Jésus est pour tous les pécheurs. Le riche, étant un pécheur comme le pauvre, peut hériter la vie éternelle, mais à condition qu’il ne fait pas de sa richesse une idole jusqu’à entraver sa conversion. Paul a demandé à Timothée de faire cette recommandation aux riches en ces termes :
« Recommande aux riches du présent siècle de ne pas être orgueilleux, et de ne pas mettre leur espérance dans des richesses incertaines, mais de la mettre en Dieu, qui nous donne avec abondance toutes choses pour que nous en jouissions. Recommande-leur de faire du bien, d'être riches en bonnes œuvres, d'avoir de la libéralité, de la générosité, et de s'amasser ainsi pour l'avenir un trésor placé sur un fondement solide, afin de saisir la vie véritable.» (1 Timothée 7.17-19)
La comparaison du chameau dans le trou de l’aiguille montre comment il est difficile à un riche d’être sauvé, parce qu’il est réellement impossible à cet animal de passer par le trou d’une aguille d’un chirurgien. Il ne s’agit pas d’une petite porte comme certains le croient. Le salut serait possible par la force parce que le chameau finirait quand même par y passer. Cette interprétation aurait contredit le salut par la grâce(Ephésiens 2.8-9).
Oui, un homme riche peut être sauvé s’il met sa confiance en Jésus et non en ses biens.
Bonne journée !
Jérôme Dorsonne Emerson
(Vous êtes invité au Forum nuptial le samedi 27 février 2016 à l'École Dabalor, Liancourt, 3h-5hpm. Infos:3639-6642)
MEDITATIONS QUOTIDIENNES
Langue: Créole
No 113. Jedi 18 fevriye 2016
Sijè: Eske yon nonm rich ka sove?
Konvèsasyon Jezi te genyen ak nonm rich la sou kondisyon pou eritye wayòm Bondye a fè kanpe kwayans nan sove nan fè zèv epi li ranfòse doktrin sove nan gras la (Lik 18.18-30). Eske Jezi te vle di ke li te enposib pou yon moun rich sove ? Non, se pa sa li te vle di !
Delivrans Jezi a se pou tout pechè yo. Moun rich la ki se yon pechè tankou moun pòv la ka eritye lavi ki pap janm fini an, men fòk li pa pran richès li pou yon zidòl jis pou li ta anpeche li konvèti tout bon. Pòl te mande Timote pou l fè rekòmandasyon sa yo ak moun ki rich yo:
“Mande moun ki gen anpil byen sou latè a pou yo pa kite lògèy vire tèt yo. Pinga yo mete espwa yo nan richès sa yo ki pa sèten. Se pou yo mete espwa yo nan Bondye ki ban nou tout bagay an kantite pou nou ka gen jwisans yo. Mande yo pou yo fè anpil byen, pou yo ka rich devan Bondye. Piga yo chich. Se pou yo toujou pare pou separe sa yo genyen an ak lòt. Konsa, y’a anpile yon bon trezò byen solid pou pita, y’a resevwa lavi tout bon a. » (1 Timote 6.17-19)
Konparezon chamo a nan je zegwi a montre kòman li difisil pou yon moun ki gen byen rive sove, paske an reyalite li enposib pou yon zannimo pase nan je zegwi yon chirijyen. Se pa yon ti pòt jan gen moun kwè l la. Sali a tap posib nan fè fòs paske chamo a tap rive pase kanmenm nan je zegwi a. Entèpretasyon sa a tap kontredi Efezyen 2.8-9 ki pale de sove nan gras Bondye.
Wi, yon nonm rich ka sove si li met konfyans li nan Jezi, e non nan byen li yo.
Pase yon bon jounen !
Jérôme Dorsonne Emerson
(Ou envite nan Forum Nuptial la kap fèt samdi 27 fevriye nan lokal Dabalor a Lyankou, soti 3è pou rive 5è nan apremidi. Enfo:3639-6642.
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