vendredi 5 février 2016

Célébration de la 100e des méditations quotidiennes

A l'occasion de la publication de la 100e méditation, les lecteurs ont dit...



"Je remercie le ciel pour toi, pour ce don qu'il t'a donné. J'ai beaucoup appris de tes méditations. Soit béni mon frère au nom de notre Sauveur et Seigneur Jesus-Christ à qui nous  rendons grâce. Se pou Bondye ogmante entelijans ou pi plis chak jou.

Joseph Micheline,
 Saint-Marc, Haïti

**********
Bonjou frè pa'm. Mwen felisite w pou tout efò posib ou fè pou w ka pataje sijè sa yo ban mwen ki se yon veritab etid.

Frè Massena Renet
 Sao Paulo, Bresil


Franchman m pa wwè kisa m ta di ankankò frè Emerson. M regrregretèt m pat gentan nan gwoup la depi lè l t fèk fonde. Konpliman pou gwo travay sa ke wap fè antanke yon jèn. Meditasyon yo toujou f m pase yon bon jounen. M swete w kenbe la e pou Bondye beni w tou ak tout fanmiw.

Magnolita Médastin
Moreau Liancourt, Artibonite Haïti

**********

 Ke Non Jesus Glorifye atravè nouriture pawòl sa yo ke yon sè pataje avem. Depi l sa map nouri nanm mwen ak pawòl fò sa yo. Kidonk m apresye travay sa epi m ankoraje nou. God bless you guys.O Non de Jesus  Nap rive.

 Fr Verdieu Clement.
  Floride, États-Unis

**********

Ces méditations nous requinquent quotidiennement. Tout un plaisir fou est mien de les partager régulièrement.

Julien Jean Rony, vénérable Maïtre de la Glorieuse indépendance # 72 orient de Dessalines

**********
Bondye beniw fr Emerson, mw kontan pou bèl travay sa ke w'ap fè a. Se yon ankourajman pou nou paske gen moun legliz ki pa renmen li Bib yo. Nan mesaj yo ka li menm si se pa a 100%. Mw swetew fòs ak kouraj pouw kontinye...

Sr Landa Luzincourt
Liancourt, Artibonite Haïti

**********
Travay wap fè  a ekstraòdinè, mwen felisite w anpil, ou pote anpil limyè pou nou, wap fè nou grandi nan lafwa chak jou. Mwen di w mèsi anpil.

Rose_Marie Dort
Saint-Marc, Haïti
Haïti

**********
Mwen felisitew pou meditasyon yo. Bon travay frè pam.
Pou byen diw mw te retwouvem nan anpil meditasyon kew te tjr pibliye sou paj la. Si tou chapit ki te pale de maryaj ak divòs la.

Marckendy Christophe
Gonaïves, Haïti.

**********
Mwen konsidere meditasyon an kòm yon flanbo kap klere antèn tout moun ki gen plan ale nan syèl paske m wè se yon pakèt verite yo ye.

Théragène Acé
Saint Marc

**********
Pou mwen menm, m'pat kòmanse swiv meditasyon yo nan komansman men depi lè m'ap swiv yo jiska jodi a m'pa janm regrèt, yo vrèman itil mwen. Yo edem prepare mesaj e yo edem pale nan kèk sijè m'konn ap debat ak zanmim yo. Kenbe la frèm travay la pa dous men ak Jezi w'ap plus que vainqueur.bon travay.

Christophe Jean Jéthro Herold
Saint-Marc, Haïti

**********
Moncher san manti ni pou flatew sèvitè mwen vreman apresye travay wap fe a em kwe ke Bndye pap sispann beniw pou efow vreman pou travay ou menm sim pa konnen ki vale nam ou genyen pou kris men ou fe prev yon "gagneur d' âme"  100 meditation yo itil nou ke Bndye kntinye itilizew dans le nom de Jesus

Fr Calixte Marc-Henry
Liancourt, Artibonite

**********
Je vous félicite pour ce noble travail. Sans te mentir, je me sens dans mon assiette à chaque fois je lis tes méditations quotidiennes. Alors... du courage et bonne continuité. Que le BonDieu vous dirige. Merci!!!

Calixte Lovena
 Saint Marc, Haïti

**********
Je n'ai pas trouvé le mot qu'il faut pour te dire combien tu fortifies mon âme par le moyen de tes méditations. Tu reçois de Dieu beaucoup de choses spirituelles, des choses qui aident le monde évangélique à prendre une nouvelle dimension et à avoir un autre caractère. Ta récompense sera grande dans le ciel mon frère. Que Dieu continue à déverser sur toi Son Esprit afin que tu sois toujours disposé pour propager l'Évangile de Jésus-Christ! Courage mon frère!!!

Wadler Polymiste
Brasil

**********  
Mw santi m vrèman beni ak meditasyon kem resevwa chak maten, li edem pa manyen bib mw pi souvan. Gen medisyon m jwenn c komsi frè a konnen kisa m tap konfronte. Se avèk kontantman m pataje yo ak tout zanmi whatsapp mwen. Travay saa wap fè a frè Emerson kwe ke li pap anven, Bondye pap sispann jete gras li sou ou ak  fanmi w. Kenbe fèm nan levanjil pou tan retou kris la. Ke Bondye beniw frem.

Rodia Luberisse
Moreau Liancourt, Haïti

 **********
Frem nan Jezi! Mwen li yo e mwen edifye anpil se trè enteresan. Ke Bondye beniw.

Keglet Ceus
Miami Florida

**********
Cette série de méditation est beaucoup profitable à ma vie chrétienne. Que Dieu vous benisse et vous protège. Mille mercis mon frere.

Fr. Rony Pierre
St Marc, Haïti

**********
Mwen vreman kontan lè m resevwa meditasyon yo chak matin. Mwen pataje yo ak tout moun nan lis mwen. Yo tout renmen l. Mèsi ke Bd beni w frè m.

Augustin Rose Melie
 St Marc, Haïti


**********
Bon bagay!

Fr. David,
St Marc, Haïti

**********
Je vois qu' il existe toujours des personnes suivant le chemin de la vérité! Quand je reçois un texte biblique venant de vous, ça m'aide, surtout le matin et je vous conseille de ne pas dérouter, restez sur la même lancée afin de trouver vos couronnes entre les mains du tout Puissant.

JEUNE ZAMOR Onlythanks, Saint marc, Haïti (ht4310)

**********
Cher frère en Christ! J'ai pas les mots pour t'exprimer mes satisfactions. De tout coeur, tes profondes et édifiantes méditations que je reçois tous les jours sont une source intarissable. L'incroyable, c'est que la quasi totalité des amis de ma liste les attend avec impatience. Tu fais un boulot colossal que seul Dieu pourra te couronner serviteur. Que le St Esprit continue de t'illuminer pour l'avancement de son royaume. Merci.

Fr. Da.
Commune des Arcadins Montrouis, Haïti

**********
Mwen ankouraje w frèm! Wap fè  yon  travay si nob e crucial pou levanjil ke  Jezikri mande pou nou preche a. Yon levanjil lapè ak inite nan kò Kris la, sans rien avoir avec les diversités des religion.
Se pou la premye  fwa ke m twouve yon frè ap medite konsa. Sans te cacher, m vrèman edifye nan piblikasyon w yo. Mesi

Claude Romeus,
St Marc, Haïti

**********
"La Méditation Du Jour" => Considérée Par Plus D'un (Incluant Moi) Comme Un Déjeuner Spirituel, Est En Réalité Plus Que Ça. C'est De Préférence Une Exhortation TAYLORifique. Méditer La-dessus, C'est Comme S'adonner Aux Prédications Vivifiantes De L'Inoubliable TAYLOR JOSEPH, la VOIX des SANS VOIX. Quant à moi, je ne peux qu'être Fier d'être un TRANSPORTEUR de Cette Nourriture au combien Vitamineuse. Chapeau et Mérite à l'Éditeur: Le Talentueux J.D.Emerson

Soli Dei Gloria !

Liancourt, Haïti

Aucun commentaire:

Publier un commentaire

On n’est jamais trop jeune pour servir Dieu

  1 Samuel 2.22-26 22  Or Héli était fort vieux, et il apprit tout ce que faisaient ses fils à tout Israël, et qu’ils couchaient avec les ...