mercredi 6 janvier 2016

Meditasyon pou jodi a #70 : Kisa ou kenbe finalman ?


Lontan, pou w te fè yon rechèch ou te dwe ale nan yon bibliyotèk oubyen nan yon libreri pou w achte yon liv. Pou w te enfòme, ou te dwe koute radyo oubyen peye lè nan yon sibèkafe pou w navige sou entènèt. Jounen jodi a, gras ak rezo sosyo yo e telefòn tòtch yo ; ou jis bezwen aktive entènèt ou epi kòmanse ak lepous ou sou ekran an pou gen aksè a tout bagay : nouvèl sou politik peyi w ak lòt peyi, espò, teoris, katastwòf natirèl, mizik, sinema, envansyon nouvèl teknoloji a ap fè, zafè relijyon….
Si nan yon bò, entènèt la pa bon akoz videyo e imaj imoral ke moun pa sispann pibliye pa eksprè, nan yon lòt bò, li bon paske li rann bagay sa yo fasil : evanjelizasyon, ansèyman labib, piblisite, mesaj pozitif, edikasyon, leson sou sajès, angwo, li fè pase enfòmasyon enpòtan. 

Lontan, se te yon gwo bagay pou yon moun te gen yon laptòp. Tout moun te bezwen gen youn. Jounen jodi a se etone nou ke moun yo pito yon telefòn tòtch. Ou ka pote li pi fasil, li pa chè e ou ka chaje li tout kote. An pasan, m ap fè w konnen ke pi bèl kado ou ka bay pitit ou, zanmi ou oubyen yon moun ki premye nan yon konkou se yon telefòn tòtch. Eseye epi w’a banm nouvèl. 

Men finalman, ou menm ki toujou sou rezo sosyal yo, ki li tout bagay, kisa ou kenbe ? Ou layk (like), kòmante e pataje, sa ki montre ke ou dakò ak sa ou li yo. Eske ou vin pi saj pase avan ? Si se pa sa, èske se pa yon tan pèdi ? Ki avantaj ou jwenn nan pase tan ou sou entènèt ki pa vrè vi a ?

Nou nan sizyèm jou ane 2016 la. Ou te swete moun pase bòn ane menm jan gen moun ki te swete w sa tou. Kilè tout bagay pral kòmanse pou ou ? Nan mwa fevriye  oubyen nan mwa desanm pwochen ? Mwen pa konnen repons ou yo ak tout kesyon sa yo men pa bliye verite sa a ki egziste depi plis pase 1960 lane :

« Se pou nou fè tou sa pawòl la mande nou fè. Pa rete ap koute ase. Lè sa a, se pwòp tèt nou n’ap twonpe. Paske lè yon moun tande pawòl la ase, san li pa fè sa pawòl la mande l fè, li tankou yon moun ki gade figi l nan yon glas. Men, kou l vire do l ale, lamenm li bliye kisa li sanble. Men, moun ki fikse je l sou lalwa ki bon nèt la, lalwa ki bay libète a, si l sòti pou l fè sa lalwa ki bay libète a, si l sòti pou l fè sa lalwa a mande, si li pa yon moun ki kite pawòl la antre an yon zòrèy soti nan yon lòt, men ki fè sa lalwa a mande, moun sa a va jwenn benediksyon nan sa l’ap fè a”.

Pase yon bon jounen

Jérôme Dorsonne Emerson

Méditation du jour #70 : Qu’avez-vous retenu finalement ?


Autrefois, il fallait aller à la bibliothèque ou à la librairie pour s’acheter un livre afin de faire une recherche. Pour s’informer, il fallait écouter la radio ou payer des heures dans un cybercafé pour surfer sur l’internet. De nos jours, grâce aux réseaux sociaux et l’apparition des téléphones intelligents; il suffit d’activer les données et utiliser d’abord son pouce pour accéder à tout : les nouvelles sur les politiques nationale et internationale, le sport, le terrorisme, les catastrophes naturelles, la musique, le cinéma, les inventions de la nouvelle technologie, la religion…

Si, d’un côté, l’internet est mauvais à cause des rumeurs, des images et des vidéos indécentes que des gens bien intentionnés ne cessent de publier, d’un autre côté, il est bon parce qu’il facilite l’évangélisation, l’enseignement biblique, les publicités, les messages positifs, l’éducation, les leçons de sagesse, bref la propagation des infos importantes.

Autrefois, posséder un laptop était un luxe. Tout le monde voulait en avoir. C’est bizarre que de nos jours, un smartphone (téléphone intelligent) est préférable. Il est plus portatif que le laptop, plus économique et se charge partout. En passant, sachez que le plus beau cadeau que vous pouvez offrir à votre enfant, votre ami ou le premier gagnant d’un concours est un téléphone intelligent. Essayez et vous verrez la preuve.

Mais, finalement, vous qui naviguez sur les réseaux sociaux tous les jours et qui lisez tout, qu’avez-vous retenu ? Vous avez aimé, commenté et partagé, des gestes qui montrent votre approbation. Etes-vous devenu plus sage qu’auparavant ? Sinon, n’est-ce pas une perte de temps ? Quel avantage tirez-vous de vos heures dans cette vie virtuelle ?

Nous sommes au 6e jour de l’an 2016. Vous avez fait des vœux de bonheur et reçu autant par vos amis en retour. Quand est-ce que tout va commencer ? Au mois de février ou en décembre prochain ? Honnêtement, j’ignore vos réponses à toutes ces questions mais n’oubliez pas cette vérité, elle existe depuis plus de 1960 ans :

« Mettez en pratique la parole, et ne vous bornez pas à l'écouter, en vous trompant vous-mêmes par de faux raisonnements. Car, si quelqu'un écoute la parole et ne la met pas en pratique, il est semblable à un homme qui regarde dans un miroir son visage naturel, et qui, après s'être regardé, s'en va, et oublie aussitôt quel il était. Mais celui qui aura plongé les regards dans la loi parfaite, la loi de la liberté, et qui aura persévéré, n'étant pas un auditeur oublieux, mais se mettant à l'œuvre, celui-là sera heureux dans son activité.» (Jacques 1.22-25)

Bonne journée !

Jérôme Dorsonne Emerson

Méditation du jour #69: mardi 05 janvier 2016 (Créole et français)


Vos excuses et ses excuses

Les excuses existent dans les deux camps. Si les personnes que nous évangélisons s'excusent pour ne pas se convertir au christianisme, les chrétiens s'excusent aussi pour ne pas évangéliser.

Dieu est Tout-Puissant. Rien ne lui est impossible. C'est une vérité qui est acceptée par les païens et par les chrétiens. Pourtant, dans la pratique, ils sont confus.

Qu'est-ce qui vous empêche de devenir chrétien? Je vis dans le concubinage. Si je me repens, mon partenaire me quittera et mes enfants ne pourront plus aller à l'école. C'est réel mais Dieu peut résoudre ce problème! Oui, je sais mais je dois réfléchir.

Qu'est-ce qui vous empêche d'évangéliser? Je n'ai pas assez de temps à cause du travail. En plus, je suis trop timide. D'accord, mais d'après 2 Timothée 1.7, un chrétien ne peut pas être timide. Oui, je sais mais je ne peux pas.

Imaginez vous, un chrétien, et un païen au jour du jugement. Vous êtes tous deux accusés d'excuses. Quel sera le verdict du juge? Vous êtes tous coupables.

Un pauvre a volé  5 gourdes et un riche 5 millions gourdes. Ne sont-ils pas tous deux des voleurs? Il est possible qu'ils ne subissent pas la même peine mais devant la loi, ils sont tous coupables.

Moi, je n'ai plus d'excuses. J'ai donné ma vie à Jésus, mon Sauveur et Maître et j'obéis à son ordre dans la moisson (Marc 16.15). Je n'ai pas honte d'annoncer la Bonne nouvelle(Romains 1.16).

Et vous?

En attendant votre réponse, je vous souhaite une agréable journée.

Jérôme Dorsonne Emerson
Emerson

Meditasyon pou jodi a #69: madi 05 janvye 2016

Eskiz ou yo ak eskiz lòt moun yo

Eskiz yo egziste nan de kan yo. Si moun n ap evanjelize yo bay eskiz pou yo pa vin jwenn Kris, kretyen yo fè menm jan an pou evanjelizasyon an.

Bondye gen tout pouvwa. Pa gen anyen li pa ka fè. Se yon verite ke ni moun ki pa kretyen ni moun ki kretyen aksepte. Poutan, sou tèren an, yo nan konfizyon.

Kisa ki fè w pa ka konvèti? M ap viv nan plasay. Si m repanti, mesye a ap kite m e timoun yo p pa ka ale lekòl ankò. Se vre men Bondye ka rezoud pwoblèm sa! Wi, li kapab men fò'm reflechi.

Kisa ki fè w pa ka evanjelize?  Mwen pa gen tan akoz travay mwen. Epi tou, mwen twò timid. Oke men daprè sa nou li nan 2 Timote 1.7, yon kretyen pa dwe timid. Wi, mwen konn sa menm m pa kapab.

Imajine ou menm, ki se yon kretyen, ak yon moun ki pa kretyen nan jou jijman an. Nou tou de akize pou eskiz. Kòman rezilta jijman an ap ye? Nou tou de koupab.

Yon pòv vòlè 5 goud e yon rich vòlè 5 milyon goud. Eske tou de pa vòlè? Li posib pou yo pa gen menm pèn men devan lalwa, yo tou de koupab.

Mwen menm, mwen pa gen eskiz ankò. Mwen te bay Jezi lavi m, li menm ki se Sovè m e Mèt mwen, e mwen obeyi ak lòd li pou m evanjelize (Mak 16.15). Mwen pa wont fè sa. (Women 1.16).

E ou menm?

Pandan repons ou an nan wout, m ap swete w pase yon bon jounen.

Jérôme Dorsonne Emerson

lundi 4 janvier 2016

Méditation du jour #68: Profitez le temps qui vous reste


[Bien-aimé, ce texte est notre quatrième méditation sur le jugement de Dieu pour la nouvelle année. Je vous prie de bien vouloir les lire sans vous plaindre de l'abondance. Lisez avec discernement. Vérifiez les versets. Partagez-les à vos amis sur whatsapp. Vous êtes autorisé à les publier sur votre site et sur Facebook en prenant soin de ne pas modifier le texte et changer le nom de l'auteur. Merci.]

Jésus savait que Judas allait lui trahir car il pouvait lire dans ses pensées. Quand sa trahison a été manifestée, Jésus n'était pas étonné. Une prophétie a été accomplie.

Lisons ce texte :

"Le soir étant venu, il se mit à table avec les douze. Pendant qu'ils mangeaient, il dit: Je vous le dis en vérité, l'un de vous me livrera. Ils furent profondément attristés, et chacun se mit à lui dire: Est-ce moi, Seigneur? Il répondit: Celui qui a mis avec moi la main dans le plat, c'est celui qui me livrera. (Matthieu 26.20-23)

Personne ne connaît vos pensées ni ce que vous faites en secret, mais Dieu le sait et un jour, vous serez démasqué. Dans l'un de ses sermons, le pasteur Marcello Tunasi a dit : « Ta révélation et ta manifestation étonneront le monde mais elles n’étonneront pas Dieu car il est le maître des temps et des circonstances…Le temps ne révèle pas que les mauvaises choses. Le temps révèle aussi de bonnes choses…Ce n’est pas parce que tu ne vois rien qu’on ne te voit pas».

Si vous êtes un vrai chrétien, le temps le révèlera bientôt. Et si vous êtes un faux, le temps le révélera aussi. Vous ne pouvez pas cacher votre vraie nature pour longtemps. Un jour, sans même le remarquer, tout le monde saura qui vous êtes.

Laissez-moi vous dire franchement que beaucoup de personnes attendent que le temps vous dénonce. Vos ennemis attendent de mauvaises nouvelles de vous. Sur les réseaux sociaux, des internautes sans pitié sont là pour surveiller les scandales et les publier à travers le monde à la seconde. Personne ne pourra vous défendre si vous laissez le temps vous dénoncer. Heureusement, ce n’est pas la volonté de Dieu. Non, si Dieu voulait qu’on sache toutes vos actions secrètes, il les dirait à ses fidèles serviteurs.

David pensait que Dieu ne lui voyait pas. Le peuple ne savait rien de ce qui se passait entre lui et Bath Schéba, mais Dieu le savait et il a tout révélé à son serviteur Nathan, le prophète. Ecoutez la voix de Dieu qui vous parle en ces mots : « Aujourd'hui, si vous entendez sa voix, n'endurcissez pas vos cœurs, (Hébreux 3.[7-8]).

Avant que le temps révèle votre vraie personnalité, repentez-vous parce que si vous mourrez dans vos péchés, il n’y aura aucun espoir pour vous au jour du jugement. L’ecclésiaste s’est interrogé : « Ne sois pas méchant à l'excès, et ne sois pas insensé: pourquoi mourrais-tu avant ton temps? (7.17).

Vous avez le temps, aujourd'hui même, pour abandonner vos péchés et vous tourner vers Dieu qui pardonne les temps d'ignorance. (Actes 17.30) Nous disons souvent que si nous sommes encore vivants, c'est par la grâce de Dieu parce que nous méritons la mort à cause de nos péchés. C'est vrai mais la grâce de Dieu n'est pas le jugement de Dieu. L'apôtre Paul a dit:" Si nous nous jugions nous-mêmes, nous ne serions pas jugés. Mais quand nous sommes jugés, nous sommes châtiés par le Seigneur, afin que nous ne soyons pas condamnés avec le monde."(1 Cor 11.31-32)

Le Dieu qui vous protège est le même qui vous jugera. Si vous n'êtes pas encore châtié pour vos péchés, il y a deux cas. Soit vous n'êtes pas un enfant de Dieu(Hébreux 12.6) ou votre jugement arrive bientôt(2 Pierre 3.9). Dieu ne fixe pas une date dans le calendrier pour son jugement. Il est le Dieu de tous les temps. Alors, profitez le temps qui vous reste pour tout arranger avec Dieu car la mort et le retour de Jésus-Christ sont deux événements qui vous empêcheront de vous repentir.

Bon lundi dans la grâce de Dieu!

Jérôme Dorsonne Emerson.

Meditasyon pou jodi a #68: Pwofite tan ki rete a


[Byeneme, tèks sa a se katriyèm meditasyon nou sou jijman Bondye nan ane tou nèf sa a. Mwen priyew gen volonte pou li yo san w pa plenyen paske yo twò long. Li avek lespri bon konprann. Gade si vèsè yo kòrèk. Pataje meditasyon yo ak zanmi w sou whatsapp. Mwen ba ou dwa pibliye yo sou sit ou ak sou Facebook men fòk ou pa pot pyes chanjman nan teks la ni pa chanje non moun ki ekri li a. Mèsi]

Jezi te konnen Jida ta pral trayi li paske Jezi te ka li nan panse li yo. Lè trayizyon an te fin fèt, sa pa t etone Jezi. Se te yon pwofesi ki te akonpli.

Annou li tèks sa a:
"Lè solèy fin kouche, Jezi chita bò tab la ak douz disip li yo. Antan yo t'ap manje, Jezi di yo: -Sa m'ap di nou la a, se vre wi: yonn nan nou pral trayi mwen. Sa te fè disip yo lapenn anpil. Yonn apre lòt yo pran mande li: -Eske se mwen menm, Mèt? Li reponn yo: - Mpun ki tranpe pen l ansanm avè m nan plat la, se li menm ki pral trayi mwen."(Matye 26.20-23)

Pèsonn pa konnen sa w ap panse ni aksyon w ap fè ankachèt. Men Bondye konnen e yon jou l'ap demaske w. Nan youn nan prèch li yo, pastè Marcello Tunasi di:" Lè tout moun va konnen kiyès ou ye tout bon, sa ap etone lemond men sa p ap etone Bondye paske se li ki gen kontwòl tan ak sikonstans yo...Tan an pa fè wè move bagay sèlman, li fè wè bon bagay tou. Se pa paske w pa wè anyen (pèsonn) pou w panse pèsonn pa wè w."

Si w se yon vrè kretyen, tan an gen pou fè konnen sa. E si ou se yon fo tou, l'ap fè konnen sa. Moun ou ye a, ou pa ka kache l pou anpil tan. Yon jou, san w pa p menm rann ou kont, y ap wè kilès ou ye.

M ap di w sa byen, gen anpil moun k ap tann yo denonse w. Enmi w yo ap tann movèz nouvèl de ou. Sou rezo sosyal yo, gen moun san pitye ki la k ap siveye lè eskandal la pete pou yo fè tout moun konnen nan yon ti kal tan.  Pèsonn pap ka defann ou, si ou kite tan an denonse w. Men ou mèt kontan paske se pa sa Bondye vle. Non, si Bondye te vle pou tout moun konnen sa w ap fè ankachèt, li t'ap di sèvitè fidèl li yo sa.

David te panse Bondye pat wè l. Pèp la pat konn anyen nan sa ki tap pase ant li menm ak Batcheba men Bondye te konnen e li te revele sa ak sèvitè li Natan, pwofèt la. Tande vwa Bondye k ap pale avè w koulye a nan pawòl sa yo:" Si nou tande vwa Bondye jodi a, pa kenbe tèt ak li"(Ebre 3.7-8)

Avan ke tan an di kilès ou ye vre, repanti paske si ou mouri nan peche w yo, p ap gen espwa pou ou nan jou jijman an. Filozòf la poze tèt li kesyon :"Men, pa twò mechan ni pa twò sòt. Poukisa pou ou ta mouri anvan lè ou?"(Eklezyas 7.17)

Ou gen tan jodi a pou w kite peche w yo, e tounen vin jwenn Bondye ki ka padone tan ou te pase nan inyorans yo (Travay 17.30). Nou di souvan ke si nap viv se gras Bondye paske pou peche n fè, nou te dwe mouri deja. Se vre men gras Bondye pa jijman Bondye. Apot Pol di:"Si nou te egzamine tèt nou avan, nou pa ta tonbe anba jijman Bondye a. Men, Senyè a jije nou, li pini nou konsa pou li sa pa kondane nou ansanm ak moun ki nan lemond yo."(1 Korent 11.31-32)

Bondye k ap pwoteje w la se menm Bondye k ap jijew la. Si ou pa jwenn pinisyon Bondye pou peche w ap fè, gen de ka posib. Swa ou pa pitit Bondye tout bon vre (Ebre 12.6) oubyen jijman w lan nan wout (2 Pyè 3.9) Bondye pa mete yon dat nan almanak la pou fè jijman li. Li se Bondye tout tan yo. Pwofite tan ki rete a pou w ranje koze w ak Bondye paske lanmò ak retou Jezikri se 2 evenman ki p ap bò w tan pou w repanti.

Pase yon bon lendi nan gras Bondye.

Jérôme Dorsonne Emerson

dimanche 3 janvier 2016

Meditasyon pou jodi a #67 :Twa prensip pou reziste ak peche sèks

Lè ou reziste se lè ou pa tonbe anba yon bagay ki fè w plezi.  Sou zafè sèks (fè bagay), se lè ou refize dezi seksyèl ou oubyen dezi yon lòt moun oubyen lè ou pa tonbe anba yon bagay ki ka lakoz ou anvi fè sèks. Antanke yon kretyen, mwen ap pwopoze ou twa prensip pou w mete an pratik chak jou pou w ka reziste ak peche sèks.

1. Gen krentif pou Bondye

Nan meditasyon yè a, nou te li 4 tèks ki konsène jijman Bondye (Pwovèb 15.3 ; Ebre 4.13 ; Eklezyas 12.13-14 e Women 2.16). Mwen kwè ke si ou se yon kretyen tout bon vre, w ap pran konsyans de verite ki nan tèks sa yo e w ap evite sibi konsekans yo. Krenn Bondye ka epanye ou de jijman Bondye e li ka bò’w yon kè kontan ke anyen pa ka retire.

2. Pa dakò ak volonte ou

Volonte ou se yon pati nan libète ou ke Bondye ba ou. Gras ak volonte ou, ou ka aji ou byen pa aji daprè sa ou konnen. Yon moun ki pa kwè nan Jezikri ak tout volonte li konnen sa li fè a e li tou prè pou sibi konsekans aksyon li fè a. (Ebre 6.4-6) Menm jan an, si ou aksepte pratike peche sèks malgre ou konnen kisa li ka bay, ou pa bezwen sezi de sa ki ka rive ou pandan w ap viv jodi a oubyen nan vi aprè lanmò a. Se poutèt sa ou dwe kont volonte ou lè ou gen dezi pou fè sèks. Se pa yon peche non si ou gen dezi. Li nòmal. Men, Bondye te mete kondisyon pou w satisfè dezi sa a : se maryaj la.

3. Pa okipe lespri ou ak move lide

Tout sa ki parèt nan lespri w pou fè w anvi fè sèks se yon peche. Gen yon gwo diferans ant anvi fè sèks ak fè sèks. Premye a nòmal, jan mwen te di l nan dezyèm prensip la tandike dezyèm nan se yon peche si ou satisfè li san ou pa marye. Lè ou okipe lespri ou ak move lide konsa, ou vin ap imajine lè w ap fè sèks. Pandan tan sa a, se prepare w ap prepare kò ou pou fè sa tout bon e lè konsa, lespri ou (se pa Sentespri) vin pa anpè. L’ap anpè, lè ou fin satisfè. Lè sa a ou pral santi ou koupab. E nan lè sa a, li ka two ta pou w repanti.

Apot Pòl te di kretyen Galasi yo konsa : « Se poutèt sa, men sa m’ap di nou : Kite Lespri Bondye dirije lavi nou. Pa obeyi egzijans kò a. Kò a gen egzijans ki pa dakò ak egzijans Lespri Bondye a. Konsa tou, Lespri Bondye a gen egzijans ki pa dakò ak egzijans kò a. Se de bagay ki pa mache ansanm menm. Se sa k fè nou pa kapab fè sa nou vle. » (5.16-17)

Peche sèks la fè pati zèv lachè. Apot la site mo « imoralite » [fransè : impudicité, débauche] (Galat 5.19). Imoralite a se yon defo yon moun genyen li menm oubyen lè yon bagay fè li pa ka metrize dezi seksyèl li. Pou l fini sou zafè zèv lachè a, apot la raple nou : « Mwen déjà di nou sa, epi m’ap repete l ankò pou nou : moun ki fè tout bagay sa yo p’ap antre menm nan peyi kote Bondye wa a. » (Galat 5.21).

Ou ka reziste ak peche sèks la si ou vle eritye wayòm Bondye a. Sa pa vle di ke peche seksyèl la ka [desove] ou, men li se yon prèv ke ou pako sove si ou toujou ap pratike li paske men sa ki ekri nan Bib la : « Si yon moun se pitit Bondye li ye, li p’ap kontinye fè peche, paske pouvwa lavi ki soti nan Bondye a ap travay nan li. Se se Bondye ki papa l, li pa kapab ap fè peche toujou » (1 Jan 3.9)

Pase yon bon dimanch.

Jérôme Dorsonne Emerson

Méditation du jour #67:Trois principes pour résister au péché sexuel


Résister, c’est ne pas céder à quelque chose qui vous plaît. Au niveau sexuel, c’est le fait de repousser votre désir sexuel ou celui de quelqu’un ou ne pas céder à ce qui inspire le désir sexuel. En tant que chrétien, je vous propose 3 principes à mettre en pratique chaque jour pour résister au péché sexuel.

1.Craignez Dieu

Dans la méditation d’hier, nous avons lu 4 textes ayant rapport au jugement de Dieu (Proverbes 15.3 ; Hébreux 4.13 ; Ecclésiaste 12.13-14 et Romains 2.16). Je crois fermement que si vous êtes un vrai chrétien, vous prendrez conscience de leur véracité et vous éviterez assurément de subir les conséquences. La crainte de Dieu vous épargne de son jugement et vous procure une joie profonde que rien ne peut dissiper.

2. Opposez à votre volonté

Votre volonté est un élément de votre liberté, liberté que Dieu vous a donné. Elle vous permet d’agir ou de ne pas agir en connaissance de cause. Celui qui rejette Christ volontairement connait son acte et il est prêt à subir les conséquences (Hébreux 6.4-6). De même, si vous acceptez de pratiquer le péché sexuel malgré votre connaissance de ses conséquences, ne soyez pas étonné de ce qui peut vous arriver dans cette vie ou dans l’autre. Voilà pourquoi vous devez vous opposer à votre volonté quand le désir sexuel se manifeste. Ce n’est pas un péché d’avoir des désirs sexuels. C’est normal. Cependant, Dieu a créé des conditions pour les satisfaire : le mariage.

3. Ne pas vous nourrir de mauvaises idées

Toute idée qui suscite l’acte sexuel est mauvaise. Il y a une grande différence entre le désir sexuel et l’acte sexuel. Le premier, comme je viens de le mentionner au deuxième principe, est normal tandis que le deuxième est un péché s’il est assouvi en dehors du mariage. Vous nourrir de mauvaises idées vous porte à imaginer l’acte sexuel. Ce faisant, vous préparez votre corps à le faire et votre esprit (pas le Saint-Esprit)n’est plus tranquille. Il se reposera quand l’acte sera accompli. C’est alors que vous ressentirez la culpabilité. Et là, il peut être trop tard pour vous repentir.

L’apôtre Paul a dit aux chrétiens de Galates ceci : « Marchez selon l'Esprit, et vous n'accomplirez pas les désirs de la chair. Car la chair a des désirs contraires à ceux de l'Esprit, et l'Esprit en a de contraires à ceux de la chair; ils sont opposés entre eux, afin que vous ne fassiez point ce que vous voudriez. » (5.16-17).

Le péché sexuel fait partie des œuvres de la chair. L’apôtre cite le mot « impudicité » (Galates 5.19) qui est le défaut volontaire ou provocateur de retenue sexuelle. Pour conclure sur ces œuvres, l’apôtre nous fait ce rappel : « Je vous dis d'avance, comme je l'ai déjà dit, que ceux qui commettent de telles choses n'hériteront point le royaume de Dieu. » (Galates 5.21)

Vous pouvez résister au péché sexuel si vous voulez hériter le royaume de Dieu. Ce n’est pas que le péché sexuel peut ôter votre salut après avoir été sauvé, mais il est une preuve que vous n’êtes pas encore sauvé si vous le pratiquez car il est écrit : « Quiconque est né de Dieu ne pratique pas le péché, parce que la semence de Dieu demeure en lui; et il ne peut pécher, parce qu'il est né de Dieu. » (1 Jean 3.9)

Bon dimanche !

Jérôme Dorsonne Emerson

On n’est jamais trop jeune pour servir Dieu

  1 Samuel 2.22-26 22  Or Héli était fort vieux, et il apprit tout ce que faisaient ses fils à tout Israël, et qu’ils couchaient avec les ...