vendredi 4 décembre 2015

Evanjelizasyon: OU KA KOMANSE JODI A

Si ou vòlè yon bagay, ou tiye yon moun oubyen ou fè yon mal kèlkonk, lalwa pap kite sa san pini. Moun ou fè tò a gendwa swete malè pou ou. Gen moun ki ènmi ou pou jis y'ale anba tè. Anfen, gen de bagay ou fè nan sosyete a, ou tou pèdi plas ou jiskaske w mouri. Se pa konsa sa ye pou Bondye. Men sa youn nan sèvitè li ki t'ap preche moun pou tounen vin jwenn li te di :

« Bondye fèmen je l sou tout tan sa yo moun pase nan linyorans. Kounyeya li rele yo tout, kote yo ye, pou yo tounen vin jwenn li.” (Travay 17.30)

Ou ka kòmanse jodi a zanmi mwen si ou santi ou nan nesesite pou'w konvèti paske Bondye ap tann ou depi lontan.  Ou fè twòp lojik. Si Bondye ta chwazi fè lojik avè’w tou, ou ta dwe pa la deja paske se li ki te kreye’w. Li pwoteje’w e siveye’w lè w’ap dòmi. Dat kè’w ap bat, san ap koule nan venn ou, w’ap ekspire, ou mache, ou travay, ou pran kont plezi ou gras ak lasante ou genyen. Atout privilèj sa yo, w’ap viv ou toujou pa vle sèvi li. Imajine si Bondye t’ap fè lojik avè’w…

Sispann bay eskiz, sispann gade sou sa moun ap fè e di, paske jijman Bondye a pa chita sou sa lòt moun di oubyen fè ki mal. Li chita sou misyon Jezikri a ki te vini pou te delivre ou nan esklavaj peche, yon fason pou epanye’w de kondanasyon.

« Se poutèt sa, jan Sentespri te di l la : Si nou tande vwa Bondye jodi a, pa kenbe tèt ak li… » (Ebre 3.7-8b)

Jérôme Dorsonne Emerson
(10 rezon pou yon moun konveti)

Méditation du jour: La parole de Dieu

Qu’est-ce que c’est ?

La parole de Dieu est l’ensemble des mots qu’il a prononcés à ses prophètes et à Jésus-Christ directement ou par inspiration (Hébreux 1.2, 2 Pierre 1.21). C’est sa pensée traduite en plusieurs langues afin que toutes les nations connaissent son nom et son Fils Jésus (Jean 17.3). La parole de Dieu est aussi sa promesse, sa volonté (Esaïe 55.11), sa doctrine (Jean 6.16), sa loi (Matthieu 5.17), l’Ecriture (2 Timothée 3.16). La parole de Dieu, c’est la Bible, l’ensemble des 66 livres. Jésus prêchait et enseignait la parole de Dieu. Il n’a jamais parlé de son chef (Jean 6.17). Les apôtres ont eu la mission de prêcher et d’enseigner cette parole (Matthieu 28.19-20). Aujourd’hui encore, il faut que les prédicateurs prêchent la parole de Dieu et non celle de l’homme.

Comment est la parole de Dieu?

L'auteur de l'épitre aux Hébreux a écrit:" Car la parole de Dieu est vivante et efficace, plus tranchante qu'une épée quelconque à deux tranchants, pénétrante jusqu'à partager âme et esprit, jointures et moelles; elle juge les sentiments et les pensées du coeur".(4.12)

Que peut-on faire avec la parole de Dieu?

On peut écouter la parole de Dieu (Esaïe 66.5 ; 1 Thessaloniciens 4.8), la méditer (Psaumes 1.2, Josué 1.8). Dans 2 Timothée 3.16, l’apôtre Paul donne 4 choses qu’on peut faire avec la parole de Dieu, l’Ecriture : 1) enseigner 2) corriger 3) convaincre 4) instruire dans la justice. En Psaumes 119.11, l’auteur parle de « serrer la parole ».

Que veut dire « serrer la parole » ?

Dans la Bible Darby, le verbe « serrer » est traduit par « cacher » : « J’ai caché ta parole dans mon cœur… ». Serrer a plusieurs sens : presser, bloquer, rapprocher, oppresser, mettre en lieu sûr, etc…Serrer la parole de Dieu,  c'est la mémoriser, la mettre là où elle sera en sécurité. Il ne suffit pas de lire, de relire et de se vanter d’avoir lu la Bible. C'est aussi important de la serrer.

Où peut-on serrer la parole?

On peut serrer la parole de Dieu dans son cœur (Psaumes 119.11). Paul a dit : « La parole est près de toi, dans ta bouche et dans ton cœur. Or, c'est la parole de la foi, que nous prêchons. » (Romains 10.8). Le cœur est le siège imaginaire des désirs, des sentiments et des pensées secrètes de l’homme. Quelqu’un qui serre la parole de Dieu dans son cœur agira selon ses prescriptions. Ses désirs, ses sentiments et ses pensées reflèteront cette parole.

Comment serrer la parole dans son cœur ?

Pour serrer quelque chose, il faut le prendre et le mettre dans un lieu sûr. Vu que la parole de Dieu n’est pas forcément les papiers sur lesquels les mots sont écrits, on peut comprendre que serrer sa parole est la mémoriser. Cependant, pour la mémoriser, il faut la connaitre, l’écouter et la comprendre. A ce stade, un analphabète ne peut pas ignorer la parole de Dieu puisqu’il peut l'entendre. Pierre n’avait pas une Bible en main lorsqu’il prêchait la parole de Dieu. Mais écoutez bien la parole de Jésus à son sujet: «Mais, quand on vous livrera, ne vous inquiétez ni de la manière dont vous parlerez ni de ce que vous direz: ce que vous aurez à dire vous sera donné à l'heure même; car ce n'est pas vous qui parlerez, c'est l'Esprit de votre Père qui parlera en vous. » (Matthieu 10.19-20). Et cette prophétie était accomplie le jour de la Pentecôte : « Alors Pierre, rempli du Saint Esprit, leur dit: Chefs du peuple, et anciens d'Israël, » (Actes 4.8). Quiconque peut entendre ou lire peut serrer la parole de Dieu dans son cœur.

Quand faut-il serrer la parole?

Il n'y a pas un moment fixe pour serrer la parole de Dieu dans votre coeur. Vous pouvez le faire à toute heure. En voyage, dans votre travail, lors de l'étude biblique, au marché, bref chaque fois que vous avez la possibilité de lire la Bible ou d'écouter un discours évangélique. Selon le roi David, on peut serrer la parole lors de sa méditation jour et nuit.(Psaumes 1.1_2).

Pourquoi serrer la parole dans votre cœur ?

« Je serre ta parole dans mon cœur, afin de ne pas pécher contre toi. » (Psaumes 119.11) Laissez-moi vous dire franchement que la parole de Dieu n’est pas faite pour discuter, mais pour pratiquer (Jacques 1.22-25). Nous discutons entre nous pour connaitre la volonté de Dieu, la vérité. Mais après l’avoir connue, ce qui reste à faire n’est ni logique ni théorique, il faut mettre la parole en pratique. Les questions oiseuses et la dispute des mots sont source de l’envie, des querelles, des calomnies, des mauvais soupçons, des vaines discussions dit Paul en 1 Timothée 6.4-5.

Pécher, c’est désobéir à la parole de Dieu. Il ne s’agit pas uniquement de fornication, d’adultère, de crimes et de mensonges. Nous péchons dès que nous n’obéissons pas à ce qu’enseigne la parole de Dieu.Et pour ne pas pécher, la règle est simple : serrer la parole de Dieu dans votre cœur !

Bonne journée !

Jérôme Dorsonne Emerson

jeudi 3 décembre 2015

Méditation du jour: Un nouveau départ avec Christ


Il n'est jamais trop tard pour bien faire. Oui, et le temps qui vous reste à vivre le prouve. Beaucoup de ceux qui sont morts auraient aimé être à votre place. Ils éviteraient le danger qui ont causé leur mort. Malheureusement, c'est impossible. Ils attendent tous le jour du jugement.

La seule chose qui peut vous épargner de la colère de Dieu après le jugement est la foi en Jésus-Christ. Mais avant, il faut vous repentir. " Dieu, sans tenir compte des temps d'ignorance, annonce maintenant à tous les hommes, en tous lieux, qu'ils aient à se repentir, parce qu'il a fixé un jour où il jugera le monde selon la justice, par l'homme qu'il a désigné, ce dont il a donné à tous une preuve certaine en le ressuscitant des morts..."(Actes 17.30).

Repentir, c'est changer d'avis par rapport à Jésus-Christ. Ce changement d'avis entraîne un changement de comportement. Alors, vous serez prêt à écouter la parole de Dieu qui vous fera naître de nouveau.

Êtes-vous certain que vous êtes déjà sauvé? Si oui, les fruits de votre repentance peuvent le prouver:"Produisez donc du fruit digne de la repentance,"(Matt 3.8). Sinon, sachez qu'il est encore possible de le faire aujourd'hui. Grâce à la repentance, vous prendrez un nouveau départ avec Jésus.

Vous ne pouvez pas revenir en arrière pour changer les événements de votre vie. Vous ne pouvez pas effacer vos péchés mais une vraie repentance peut le faire (Actes 3.19). Commencez donc à partir d'aujourd'hui, ce matin même et vous ne le regretterez jamais.

Bonne journée dans la paix divine.

Jérôme Dorsonne Emerson

mercredi 2 décembre 2015

Méditation du jour: Les 5 grands obstacles à la foi


Les 5 grands obstacles à la foi

La foi est une ferme assurance des choses qu'on espère, une démonstration de celles qu'on ne voit pas, lit-on en Hébreux 11.1, l'un des versets les plus connus. Cependant, le connaître par cœur ne garantit pas cette assurance. Voici donc les 6 obstacles qui peuvent nuire à votre foi.

1. Le refus d'écouter
Si la foi vient de ce qu'on entend (Rom 10.17a), celui qui ne veut pas entendre n'aura pas la foi. Il y a plusieurs façon d'écouter la parole: l'étude biblique, le sermon dominical, les conférences, la lecture biblique, l'enseignement à la radio ou à la TV, etc. Vous ne pouvez pas avoir la foi si vous n'avez pas le temps d'écouter ce qui fait l'essence de cette foi. Dans l'AT, Noé, Moïse et Abraham écoutaient Dieu. Aujourd'hui, nous devons écouter ceux qui ont reçu le don pour le faire et non pas quiconque ou soi-même. (Ephe 4.11-12, Jacques 3.1)

2. La parole de l'homme
Que devez-vous écouter donc? La parole de Christ (Rom 10.17b). Jésus a dit aux apôtres de prêcher la bonne nouvelle (Matt 28.19). Cette bonne nouvelle, l'Evangile, n'est pas une histoire inventée par les hommes ni un paquet de mensonges pour tromper les croyants. C'est pourquoi les fausses doctrines mènent à la perdition. Paul a reproché les galates en ces mots:"Je m'étonne que vous vous détourniez si promptement de celui qui vous a appelés par la grâce de Christ, pour passer à un autre Évangile. Non pas qu'il y ait un autre Évangile, mais il y a des gens qui vous troublent, et qui veulent renverser l'Évangile de Christ."(1.6-7)

3. La désobéissance
Maintenant, avez-vous la foi parce que vous écoutez simplement la parole de Christ? Non! Après avoir écouté, vous devez pratiquer votre connaissance. Jacques écrit:"Mettez en pratique la parole, et ne vous bornez pas à l'écouter, en vous trompant vous-mêmes par de faux raisonnements"(1.22) Lisez aussi Luc 11.28

4. L'orgueil
Malgré vos connaissances de la parole de Christ, l'orgueil peut être un grand obstacle. Il vous empêche d'avoir l'assurance dans l'attente. Pour le chrétien orgueilleux, la bénédiction de Dieu est mathématique et automatique. Pourtant, connaître la volonté de Dieu est une chose, accepter son accomplissement dans sa vie est une autre.

5. Le doute
N'allons pas par quatre chemins, lisons Jacques 1.5-8:"Si quelqu'un d'entre vous manque de sagesse, qu'il la demande à Dieu, qui donne à tous simplement et sans reproche, et elle lui sera donnée. Mais qu'il l'a demande avec foi, sans douter; car celui qui doute est semblable au flot de la mer, agité par le vent et poussé de côté et d'autre. Qu'un tel homme ne s'imagine pas qu'il recevra quelque chose du Seigneur: c'est un homme irrésolu, inconstant dans toutes ses voies."

Chacun de ces obstacles a une cause.
Le refus d'écouter vient d'un manque de temps ou du fanatisme.
La parole de l'homme vient du diable ou de l'endurcissement du coeur.
La désobéissance et le doute vient d'un manque de confiance.
L'orgueil vient de la confiance en soi-même.

Que Dieu vous aide à cultiver tout ce qui est nécessaire pour avoir une  foi ferme.

Bonne journée!

Jérôme Dorsonne Emerson

mardi 1 décembre 2015

Etid Biblik: Bondye, kreyatè mond la

Enpòtans etid sa a.

Pa bliye ke pou nou gen lavi ki pap janm fini an, fòk nou konnen Bondye ak Jezikri (Jan 17.3). Se nan Bib la Bondye revele pèsonalite li, nati li ak tout sa Li te fè, tankou lakreyasyon. (Jenèz 1.2) Se pa pou anyen kifè Bib la toujou egziste, Bondye vle pou tout moun konnen Li, sitou lanmou Li gen pou lèzòm. Etid sa a pap di w tout sa w dwe konnen sou Bondye, men l’ap ede w konprann ke Bondye egziste, nati li ak rapò li ak lòm.

KIYÈS KI BONDYE ?

Bondye se Lespri Li ye, (Jan 4.24) se Li menm ki te kreye syèl la ak tè a ak tout sa ki ladan (Jenèz 1.1, Som 139.13).

ESKE BONDYE EGZISTE ?

Gen moun ki di Bondye pa egziste paske yo pa ka wè Li oubyen paske Li pa janm fè anyen pou yo. Eske se vre ? Pou premye rezon an, men yon eksperyans senp. Mete men w devan bouch ou epi soufle. Eske w santi yon bagay ? Kisa li ye ? Eske l egziste ? Sak fè w di l egziste ? Eske w kwè ladan ? Bondye plis ke van, men se yon fason pou fè w konprann ke yon bagay ki egziste pa toujou vizib nan je lòm. Pou dezyèm rezon an, se ipokrizi, engratitid ki fè yon moun di Bondye pa egziste. Poukisa ? 1. Lòm pase 9 mwa nan vant yon fanm, kilès ki fè sa ? 2.Lè li fèt, li grandi, pyès moun ni li menm pa janm wè. 3. Lòm dòmi, li pa konn anyen, se wè li wè li dòmi, wè li wè li reveye. 4. Se ti souf la ki fè tout moun ap viv. 5. Lòm pa ka epanye lanmò ni li pa ka negosye avè l.

Chache lòt egzanp ankò.


NATI BONDYE

Nati Bondye, se siy ki detèmine kilès Bondye ye. Men kèk ladan yo. Li tout vèsè ki bay yo pou w wè si se vre.

Li toupwisan : Wom 9.19-21 ; Kron 29.11 ; Efe 3.20
Li ka fè tout bagay (omnipotent) : Matye 19.26
Li konn tout bagay (omniscient) : Ebr 4.13 ; 1 Jn 3.20
Li tout kote an menm tan (omniprésent) : Som 139.7-12 ; Jer 23.24
Li pa janm chanje (immuable) : Malachi 3.6
Li jis : Som 119.137, 145.17a
Li gen mizerikòd : Som 145.17b
Li se lanmou : 1 Jn 4.8
Li sen : Lev 11.14 ; 1 Pyè 1.15-16
Li gen pasyans : 2 Pyè 3.9
Li pa konn bay manti : Nonb 23.19 ; Ebre 6.18

OU KA VIN PITIT BONDYE

Pou anpil moun, tout moun se pitit Bondye. Se pa reyalite. Bondye sen, sa vle di Li pa demere kote ki gen peche. Tandike lòm fèt ak tout peche Adan ak Èv yo (Wom 3.23 ; 6.23). Sa vle di lòm fèt tou lènmi Bondye. Jiske la, lòm se kreyati men li pa pitit Bondye. Pou w vin pitit Bondye, fòk ou kwè nan Jezikri, lè sa a peche Adan yo ap ranplase pa gras Jezikri a. Akoz de peche Adan yo, lòm t’ap tou ale nan lanfè, men Jezi te vin mouri pou L te ka efase peche sa yo (Wom 5.8).

Epi tou, jan Bondye pa renmen peche, mechanste, enjistis, manti, ipokrizi, egoyis, divizyon, dezobeyisans kòman yon pitit Bondye ta fè nan kondisyon sa yo ? Men kèk vèsè pou n li pou n wè kòman nou ka vin pitit Bondye. (Wom 8.9, 14, 16 ; Jan 1.11-13 ; 1 Jan 3.9-10 ;4.4 ; Galat 4.4-5) Ou ka vin pitit Bondye depi jodi a si w vle viv jan Bib la mande pou pitit li viv.

KI KOTE BONDYE RETE ?

Nan tan Ansyen Kontra a, Bondye te rete nan Tanp la (Ezayi 56.7; Abaki 2.20; Jer 7.17). Men sa Li di pou Nouvo Kontra a :
1 Kor 3.16 : Nou se Tanp Bondye a
1 Kor 6.19 : Kò nou se Tanp Sentespri a
Trav 17.24 : Bondye pa rete nan Tanp lòm fè ak men ankò

ESKE BONDYE RETE NAN LEGLIZ LA?

Gen anpil moun ki konn di ke Bondye nan legliz la, fòn gen respè pou tanp li a. Se pa vre daprè tout sa nou sot aprann la a. Legliz la se pa kay la, se tout moun ki reyini yo. Kay la rele “Kay kote legliz la reyini” (La maison de l’Eglise). Depi moun yo ale, pa gen legliz ankò. Lè nou di Bondye la nan legliz la, sa fè konprann ke Li pat la, Li konn pa la. Ou sot aprann ke Bondye tout kote an menm tan (omniprésent). Kidonk, se yon erè lè nou di Bondye legliz la, li pat janm pa la, e pandan Li legliz la, Li deyò a, Li nan syèl la, Li nan tout legliz sou tout latè.

Kwayans ke legliz la se kay Bondye a fè anpil moun pa ale legliz poutèt yo pa gen bèl rad. Yo bezwen byen abiye paske y ap vin nan prezans Bondye. Nan Matye 28.20b, Jezi di Li avèk nou pou tout tan. Eske lè yon moun al nan mache, lekòl, fèt, gradyasyon elatriye, li pa gen rad sou li ? Si li gen rad sou li, èske Bondye pa kote li ye a? Si se vre, poukisa fòk li gen rad pou l ale legliz la ? Menm jan w fre pou w al legliz la, ou dwe toujou fre tout kote. Se sa ki fè kretyen an dwe toujou byen abiye, rad li pa dwe kite pati ki sansib nan kò li deyò paske kò l se tanp Sentespri a (1 Ko 3.16). Bondye ta renmen rete nan ou jodi a menm si w kwè nan Pitit li a Jezikri.

KEK VERITE

Nouvo Kontra a, soti nan Women pou rive Jid, te ekri pou pitit Bondye yo, se pat pou kreyati li yo.
Se pa paske w konn li labib k’ap fè w vin pitit Bondye, men se paske w ap pratike sa ou li yo.
E li enposib pou w pratike tout sa ou li yo si w pa pitit Bondye.

Jérôme Dorsonne Emerson

Etid Biblik: Bib la, Pawòl Bondye a


ENPÒTANS ETID SA A.-

Pou yon moun kwè nan Bondye, fòk li kwè ke Bib la se Pawòl Li li ye, paske se ladan li, Li revele volonte li (Det 29.29; Jan 8.31). Pèsonn pa ka deklare li sove si li pa konnen Bondye, Jezikri (Jan 17.3) ak resevwa pouvwa Sentespri a ki se mak letanp Bondye mete sou tout pitit li yo, kretyen yo, pou dènye jou delivrans la (Efez 4.30). Tout sa fè pati Bòn Nouvèl la (Jan 3.16) ki gen pou tèm : lanmou Bondye pou lemonn.

KISA BIB LA YE?

Se yon liv ki gen ladan 66 pati ke yo rele liv tou. Li divize nan 2 Kontra (Testament, fr) : Ansyen Kontra (37 liv) ak Nouvo Kontra a (29 liv). Bib la te ekri nan 3 lang orijinal ki se arameyen, grèk ak ebre. Se anviwon 40 moun ki te ekri liv sa yo sou enspirasyon Sentespri Bondye a (2 Tim 3.16 ; 2 Pye 1.21) nan yon peryòd 1.600 lane konsa.

BIB LA PA GEN KONTRADIKSYON LADAN

Jan anpil moun panse l, Bib la pa gen kontradiksyon, paske Bondye se yon Bondye ki gen lòd (1 Korent 14.34). Yon lòt rezon ki fè kwè ke Bib la kontredi tèt li, se paske gen anpil doktrin ki fèt sou vèsè men ki pa fèt sou sa Bib la di nan tout entegralite li. Si chak moun gen yon kantite vèsè yo renmen, se posib pou yo nan diskisyon, divizyon. Youn nan 40 moun ki te ekri Bib la di konsa: “ Chak moun ap di yon bagay diferan. Sa a di: Mwen se moun Pòl. Yon lòt di: Mwen se moun Apolòs. Yon lò ankò : Mwen se moun Kris la. Nan kondisyon sa a, Kris la genlè divize(Efezyen 4) ? Eske se Pòl yo te kloure sou kwa(Matye 27.35) a pou nou ? Osinon, èske se nan non Pòl yo te batize (Trvay 2.38) nou? » (1 Korent 1.12-13). Kidonk, san nou pa bezwen site tout relijyon, sèk ou konnen yo, ou deja wè kisa ki fè gen moun ki panse ke Bib la gen kontradiksyon. Se sa ki fè, pou levanjil la transfòme w li enpòtan pou n chache konnen laverite. Fòk ou kwè nan tout Bib la, se pa pran pati ki fè w plezi epi kite lòt ki difisil pou a.

OBJEKTIF BIB LA

Imajine yon moun ki gen kòb epi k’ap mouri grangou. Li pran plezi di li gen anpil kòb, epi li pa sèvi ak yo. Se konsa yon moun ki gen yon Bib epi ki pap viv jan Bondye vle l la. Poukisa ?

1. Bib la devwale plan Bondye pou lòm (Jan 3.16 ; Rev 20).
2. Bib la pa janm bay manti ( Sòm 22.18 ; Matye 27.35).
3. Bib la fòme nou sou plizyè pwen  (2 Tim 2.16).
4. Bib la moutre nou kijan pou n sèvi Bondye (Efezyen 4.17-23).
5. Pawòl ki nan Bib la fèn dekouvri laverite (Jan 8.31).
6. Pawòl ki nan Bib la bay libète (Jan 8.32)

Gen lòt rezon toujou, men sa yo sifi pou fè n wè ke objektif Bib la se pa pou fè moun fò nan konnen vèsè sèlman, men fòk moun ki konn vèsè a pratike sa li konnen an tou. Tande sa Jezi di yon fanm: “ Moun ki koute pawòl Bondye a epi ki mete l an pratik, se yo menm Bondye beni” (Lik 11.28). Konsa nou wè gen 3 etap konsa pou yon moun pase pou l pwouve kwayans li nan sa ki di nan Bib la.
1.Tande
2.Kenbe sa li tande a
3.Fè sa li kenbe a

Si li pa pase 3 etap sa yo, se sèten li pa kwè nan Bondye, ni nan sa ki ekri nan Bib la. Eske w kwè nan Bib la?

KISA PAWÒL BONDYE A FÈ AN JENERAL?

Avèk Pawòl li sèlman, Bondye fè anpil bagay, tankou:

1. Li te kreye syèl la ak tè a ak tout sa ki ladan (Sòm 3.6-).
2. Li bay lavi (Jan 6.63).
3. Li fè moun viv byen (Sòm 119.9,11).
4. Li se yon limyè nan lavi moun ( 2 Pyè 1.19).
5. Li bay entèlijans nan yon monn ki nan fè nwa (Sòm 9.19).
6. Li se manje pou lespri lòm (Matye 4.4).
7. Li fè moun grandi (1 Pyè 2.2).
8. Li se yon semans (2 Korent 9.10).
9. Li se yon nepe (Ebre 4.12, Efe 6.17).
10. Li fè moun pran prekosyon nan sa y ap fè (Matye 7.26).

Tout sa se prèv pou moutre ke Bondye merite konfyans lòm, adorasyon li ak obeyisans nan sa Li di. Si Li te ka fè syèl la ak tè a, pa gen anyen Li pa ka fè pou pitit li, depi sa dakò ak Sentete li.

KISA PAWÒL BONDYE A KA FÈ NAN LAVI W?

Si yon moun di w li manje, gen plizyè bagay ki ka pwouve w sa, pa vre ? Pa egzanp : Li kontan, vant li ka pouse, li gen fòs pou l travay, li refize lè w ofri li, elatriye. Menm jan an, lè yon moun di li kwè nan Bib la, fòk gen bagay ki pwouve sa. Sa pa vle di w ap jije moun lan, men fòk li pa nan bay manti tou. Men kèk bagay ke Bib la ka fè nan lavi yon moun ki kwè ladan. N’ap aprann 10 sèlman.

1. Li bay fwi ki di li chanje vre (Matye 3.8).
2. Fwi sa yo soti nan Sentespri a (Galat 5.22).
3. Li se yon lòt moun nan Kris la (2 Korent 5.17).
4. Li chache konnen sa ki fè Bondye plezi (Efe 5.10).
5. Li pa nan relasyon santimantal ak payen yo (2 Korent 6.14).
6. Li pa wont lè li nan pèsekisyon pou levanjil.(Matye 5.10).
7. Li pa wont paske l’ap soufri pou levanjil. (1 Pyè 4.10-19).
8. Li renmen frè li ak sè li nan levanjil (Jan 17.34).
9. Li pap viv nan plasay ( 1Tesa 4.3-5).
10.Li pataje pawòl la ak sila yo ki pa konnen l. (Mak 16.15).

Si yon moun kwè nan Bondye, li dwe kwè nan sa Li di tou. Paske menm Bondye ki nan syèl la, ki te kreye tout bagay yo, ki konn delivre, geri, debloke, chanje ak sekirize, se menm Li menm nan tou ki di pou nou pa fè peche (1 Jan 3.9). Se pwoblèm sa a Bib la vin regle ak lòm (Women 6.23).

KÈK VERITE NOU DWE KONNEN

1.Pa gen liv ki pi gran pase Bib la.
2.Pyès liv sou latè pa ka konpare ak Bib la.
3.Gen yon sèl Bib, men gen plizyè tradiksyon nan plizyè lang pou plizyè nasyon ka konprann mesaj la.
4.Genyen ak konn li Bib la pa vle di yon moun se kretyen pou sa.
5.Konesans lèzòm pa ka pèmèt nou konprann tout sa ki ekri nan Bib la, se Sentespri Bondye a ki pèmèt sa (1 Korent 2.14-15).
6. Yon moun ki pa konvèti pa ka konprann sa ki nan Bib la.

Jérôme Dorsonne Emerson

Méditation du jour: La vie, c'est le temps


L'année a 12 mois, 52 semaines, 365 jours environ, 8 760 heures, 525 600 minutes, 31 536 000 secondes. Voilà la vie en chiffre. Nous vivons mathématiquement.

Chaque jour, notre vie dépend d'un chiffre ou de plusieurs. Mon bébé a déjà vécu  250 heures environ, 10 jours, 15 000 minutes, 900 000 secondes.

Comme c'est drôle de lever les yeux vers l'horloge qui nous indique l'heure, le temps qu'il nous reste à vivre. Il est 5h du matin. C'est un nouveau jour. Monsieur, vous avez l'heure? Quelle heure est-il? Quel jour sommes-nous? 01 décembre? mais l'année marche vers sa fin? Ce sont les questions que nous nous posons souvent.

Nous attendons la fin de la journée pour nous reposer. A 4hpm, nous devons laisser le travail. Les écoliers, les étudiants, les professeurs, tout le monde bouge en tenant compte de l'heure. Je dois rentrer chez-moi maintenant. Il se fait tard. Je vous attendais depuis longtemps. Quand un de vos proches est mort, vous demandez sans hésiter: quand? à quelle heure? Voyez-vous? Votre vie, c'est le temps, c'est le chiffre.

Aucun de nous ne sait combien de jours il vivra. Conscient de cela, nous passons la majeure partie du jour que nous vivons à nous occuper de ce qui ne peut nous garantir un autre jour. Nous rions, nous nous relaxons, nous travaillons, nous péchons et à la fin de la journée, nous dormons. Et ainsi, nous sommes tellement habitués à nos activités dans cette vie que nous avons oublié notre destination.

Moïse a prié Dieu :"Les jours de nos années s'élèvent à soixante-dix ans, et, pour les plus robustes, à quatre-vingts ans; et l'orgueil qu'ils en tirent n'est que peine et misère, car il passe vite, et nous nous envolons. Qui prend garde à la force de ta colère, et à ton courroux, selon la crainte qui t'est due? Enseigne-nous à bien compter nos jours, afin que nous appliquions notre coeur à la sagesse." (Ps 90.10-12)

Comptez vos jours, mon frère, ma soeur, mais faites le bien parce que bientôt vous partirez vers l'éternité. Ce sera dans un jour, une heure, une minute ou dans une seconde.

Que Dieu vous protège aujourd'hui en attendant la fin de votre temps!

Jérôme Dorsonne Emerson

On n’est jamais trop jeune pour servir Dieu

  1 Samuel 2.22-26 22  Or Héli était fort vieux, et il apprit tout ce que faisaient ses fils à tout Israël, et qu’ils couchaient avec les ...